Friday, December 09, 2005

doa selamat

Saya akan bertolak balik ke Jerantut petang ini. Subuh esok ada majlis doa selamat & tahlil di rumah selepas solat subuh. Majlis 3 dalam 1. majlis bercukur anak saudara, doa selamat untuk perantauan saya ke Laos dan Pakistan dan juga doa selamat untuk adik saya yang akan masuk kampus ITM Manjung Januari ini (Dia akan "selamat" kali ini kalau tak leka atau culas ke kuliah sebelum ini!).
Lots of good news heard and received. A friend of mine just "officially" completed her chambering after delaying for quite sometime due to health issues, etc. Another will be joining AG chambers soon.

6 comments:

Anonymous said...

waa..is, kau pun dlm state bunga-bunga ek sekarang? hehehe :p

Bila la aku nak dapat keychain aku tuh :)

-salina-

Anonymous said...

Amin.

Bila nak berangkat ni dek non?

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

salina: kau aje yg dalam state bunga bunga. aku dalam state of bunga harum sundal malam..hahahaha

mm: laos confirmed pi 1 jan. pakistan not yet.

Anonymous said...

Hari tu kan..kan kan..kita kan..gi 1 Utama tau. Lepas tu kan kan kan, kita ternampak Secret Recipe tau. Lepas tu kan kan kan...teringat kat ada orang tu kan kan kan...bile agaknya la kan kan kan..nak menjamu selera kan kan kan..cheese cake tu la kan kan kan..

Teeeeheheheheh...

Anonymous said...

eh sape masuk uitm ? Danny ke asraf?

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

mm: cheeeseeecake! bila lor?

nore: asraf si tukang kimpal besi tu lah..(oi yr mum dgn makcik lah bersengkang mata kacau nasi dagang sabtu lepas - hehehe).abg jis sampai rumah terus kena parut kelapa..