Wednesday, December 14, 2011

Tertubuhnya Perpustakaan di Teratak Rahmat


 Ahad ini, perpustakaan Teratak Rahmat akan diserahkan secara rasminya kepada pengurusan Teratak Rahmat oleh penaja bersama projek ini, Pertubuhan Juruukur DiRaja Malaysia dan ICI Paints (Malaysia) Sdn Bhd.

Usaha sejak beberapa bulan yang lalu telah berhasil. "Man jadda wa jada", barangsiapa yang berusaha dia akan berjaya.





Terima kasih kepada para dermawan yang telah menyumbang kepada projek perpustakaan ini. Saya mempelajari sesuatu ketika mengusahakan projek ini. Dalam menjayakan projek seperti ini, pihak yang berkepentingan (stakeholder) bukan sahaja para penyumbang, malah penerima bantuan juga adalah pihak yang berkepentingan. Justeru, pandangan dan hasrat mereka juga mesti dihormati. 

3 comments:

Mrs. Amad said...

congrats DR Bubbles..sy slh sorg dr staff Jab. Perangkaan yg attend kursus dgn DR Bubbles bln lepas. suke ble tuan pegi hospital menghiburkan pesakit2 kanser. sy juga pesakit kanser..tp skrg sy berani katakan sy bekas pesakit kanser tahap 3.sy bebas dr kanser krn KETAWA.sy stuju sgt2 ble tuan mgunakan pndekatan itu utk 'merawat' pesakit kanser.ia tlh berkesan ke atas sy.tahniah!!

Unknown said...

Hebat saudara Muhammad Hatta ini, sungguh berani! Saya kagum dgn kata-kata semangat beliau.

@Mrs. Amad, sahabat saudara Iskandar ini mmg luar biasa hebat orangnya. Semoga jasa baik beliau dibalas Allah dengan keberkatan.

Khaidir
KelasLinux.com

the legend said...

jangan lupa dengan saudra Iskandar,
dia jugak seorang yang mempunyai karisma yang tersendiri dalam mengekpresi sesuatu perkara dengan penuh penghayatan.

Saya bersama dengan Iskandar pada Julai 2011 di ITM Segamat...

Hari nie Iskandar ada program kat Hospital Tuanku Aminah, JB.