Sunday, August 20, 2006

Kenyataan Akhbar: Esok Berkabung













Kuala Lumpur - 20 Ogos

Jurucakap bagi pihak DR Bubbles memaklumkan bahawa tiada sebarang posting esok sebagai tanda perkabungan. Namun apabila ditanya media, jurucakap yang tidak mahu dikenali memberitahu bahawa ia tidak ada kena mengena dengan perkahwinan Siti Nurhaliza dan Datuk K esok.

Media juga dimaklumkan bahawa Dr Bubbles sedang berkhalwat di kaki Gunung Ledang sambil menunggu "khabar penting" dari kampungnya di Jerantut. Apabila ditanya kot kot Dr Bubbles berada di kaki Gunung Ledang untuk mengenen-ngenen Gusti Puteri Raden Ajeng Retno Dumilah. Menurutnya, Gusti Puteri tak ada di istananya kerana sedang membintangi teater muzikal di Kuala Lumpur yang bertajuk;

" Strawberi, Petai dan Coklat"


8 comments:

Anonymous said...

Eh.. berkabung pulak dia!! Pakai kain hitam lilit kat kepala ke kat lengan?

Gusti Puteri tu dah femes sangat. Gusti Gadishujungjalan tu amacam? Ada pernah tengok dia pakai kain batik dgn t-shirt tak?? hehehe !
Sorrylah bro, humor hari berkabung!

Naz said...

not only dah tengok dia pakai kain batik dgn t-shirt jer.... dia siap kata lagi....

"when u see her thighs....."

salam takziah dari saya...

Kak Teh said...

Berita terkini drp Kaki Bukit Gunung Ledang:

9Via London):Semasa negara asyik dengan tayangan langsung pernikahan antara penyanyi terkenal Siti Nurhaliza dengan Datuk K, seorang lelaki yang dikenali sebagai Dr Bubbles telah ditangkap berkhalwat dengan seorang nenek kebayan di dalam semak-semak Gunung Ledang. Berita ini telah disampaikan kepada pemberita Bilik berita segera di London yang tengah sibuk menonton youtube mengenai pernikahan itu.

Menurut khabar angin yang meniup dari hala Gunung ledang, Dr Bubbles kononnya menunggu Puetri raden, taoiu ternyata sekali,neneknya yang datang menerkam.

Dr Bubbles yang kini terperangkap, dikatakan sedang menyempurnakan deal dengen TV8 untuk tayangan langsung pernikahannya dengan nenek kebayan. Sekian almaklum.

MA said...

Bro- ini berkabung 40 hari ke 100 hari ?

My condolences :-(

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

klmuk: actually pakai kain organza lilit kat buku lali macam dalam filem Kuch Kuch Hota Hai lepas golek golek kat balik bukit..hahaha

naz: terima kasih kerana memahami...hehe

kakteh: dah slow talk dgn nenek kebayan. dah suruh dia pakai botox...

mak andeh: uwaaaaaaaa! u tak sensitiflah dgn perasaan I ! hahahahaha!

Nazrah Leopolis said...

alalalala...jangan sedih-sedih.

kita mungkin diselamatkan dari apa yang bukan milik kita.

nenek kebayan pun kalau itu yang terbaik untuk kita...tidur pun tersenyum nanti tau...

good luck. harap2 dipermudahkan usaha murni awak..

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

kak nazrah: ish tak sedihlah hehe..mana ada (sambil kesat airmata) err your sister raihan apa khabar? boleh ke jadi calon nenek kebayan? hahahahaha

ManaL said...

tuai padi antara masak,
esok jangan layu-layuan,
intai kami antara nampak,
esok jangan rindu-rinduan.

If nenek kebayan demands all the state-of-art latest botox and christian troy's skillful nip-n-tuck that will sure kering your savings, cepat2 la "cop" adek2 siti. Lagi muda, bergetah jua. Your dataran lipis awaits your Day.