Tuesday, January 08, 2008

Update #3










Found out about Scholastic's Read 2 Cheer Program in the newspaper today. I have asked them for English books for the orphanages.Let see the outcomes.Best news today -we have raised RM4500!

2 comments:

ZABS said...

Salam drbubbles,
Begitulah indahnya alam ini. Bila kita buka mata kita kepada sesuatu, kita akan dibukakan dengan sendiri kepada sesuatu yang lain yang berkaitan dengannya.
Contohnya, anda ingin menderma buku kepada rumah anak yatim, kini anda dapat tahu ada lagi tempat lain yang perlukan buku-buku seperti itu.
Satu contoh lagi: anda dapat tahu seorang ahli keluarga anda sedang hamil, tetiba sahaja anda akan dapati ramai orang yang anda temui di sekeliling anda orang yang sedang hamil.
Ini berlaku kerana, ada satu pengesan (sensor) di alam diri anda yang telah digerakkan untuk mengesan perkara yang dekat dengan itu. Salam.

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

Wsalam Pak Zabs,

Saya setuju benar dengan komen Pak Zabs ini.

Hari ini saya di UITM Shah Alam memantau kursus untuk staf UITM.Saya ada berbual dengan salah seorang daripada mereka dan perbualan kami kemudian somehow perbualan kami menjurus kepada niat saya untuk melanjutkan pelajaran ke UK dan amazingly rupanya dia ada hubungan rapat dengan sesetengah universiti di UK dan sedia membantu.

Memang kalau kita observe, selalu perkara terjadi dan saya percaya Allah memberi jalan atau rezeki kepada hambanya dengan cara yang tidak disangka-sangka.